نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی‌های فراشناختی فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • آمادگی برای بی‌حوصلگی تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
  • آموزش حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
  • آموزش خودتعیین‌گری مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
  • آموزش صبر اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
  • آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]

ا

  • احساس تعلق به مدرسه طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • اختلال یادگیری خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • اختلال خواندن اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
  • ارزشیابی امور اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • استدلال منطقی اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • استفاده مشکل‌زا از موبایل تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
  • افت تحصیلی بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • انگیزش تحصیلی بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • اهمال‌کاری تحصیلی تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
  • اهمال‌کاری تحصیلی طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]

ب

  • بازداری‌پاسخ اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • بازی‎وارسازی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • باورهای فراشناختی فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • بستة آموزشی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]

پ

  • پرسشگری اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • پروژه آورورا تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]

ت

  • تاب‌آوری مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
  • تأخیر در رضامندی تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
  • تحلیل محتوا بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • تعلق به مدرسه بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • تفکر تأملی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • تفکر نقادانه بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
  • توانمندسازی روان‎شناختی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • توانمندسازی شناختی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • توجه‌پایدار اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • توسعه مهارت‌های فکری و عملی بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]

ث

  • ثبات‌قدم بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]

ج

  • جنسیت فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
  • حل مسأله اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانش‌آموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
  • حواس‌پرتی دیجیتالی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]

خ

  • خلاصه‌برداری تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • خودگردانی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
  • خودنظم‌جویی تدوین مدل علی استفاده مشکل‌زا از موبایل بر اساس خود-نظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی با میانجی‌گری آمادگی برای بی‌حوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • دانش‌آموزان تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
  • دانش‌آموزان بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
  • دانش‌آموزان بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • دانش‌آموزان ابتدایی اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • دانشجویان بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • دیداری- فضایی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانش‌آموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]

ر

  • رابطه استاد-دانشجو بررسی ارتباط، استخراج گروه‌ها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفه‌های توسعه مهارت‌های فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
  • ریاضی بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
  • راهبردهای یادگیری اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر تأملی در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
  • راهبردهای خودتنظیمی فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
  • راهبردهای خودمهارگری بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
  • راهبردهای فراشناختی فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • رضایت تحصیلی مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
  • رفتارهای خودشکن مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]

س

  • سازنده‌گرا بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • سبک‌های ارتباطی معلم طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
  • سرزندگی تحصیلی مدل‌یابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]

ش

  • شایستگی‌ اجتماعی-هیجانی طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]

ص

  • صحت تنظیم تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
  • صحت فرادرک‌مطلب تأثیر خلاصه‌برداری بر صحت فرادرک‌مطلب و صحت تنظیم دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]

ط

  • طرحواره درمانی هیجانی بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانش‌آموزان با اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]

ع

  • علوم اعصاب تربیتی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
  • فراتحلیل فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
  • فرادرک مطلب اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرک‌مطلب بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
  • فرسودگی تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
  • کمک‌طلبی تحصیلی طراحی و آزمون برازش مدل کمک‌طلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبک‌های ارتباطی معلم با میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]

م

  • محیط یادگیری بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجی‌گری ثبات‌قدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
  • مداخله چندبُعدی مارتین بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • مدیران میانی اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
  • مشارکت تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
  • مشغولیتِ تحصیلی بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانش‌آموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناخت‌ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
  • معنای تحصیلی مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]

ن

  • نارساخوانی اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]

ه

  • هوش تحلیلی تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • هوش خلاق تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • هوش عملی تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • هوش موفق تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی توانایی‎های تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
  • هوش‌های چندگانه گاردنر بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]

ی

  • یادگیری خودراهبر بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
  • یادگیری معکوس فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]